vrijdag 16 augustus 2013

Mijn shoplog'

Gepost door WMPRS op 11:19
Hello <3

Vandaag heerlijk wezen shoppen!

Ik heb echt leuke spulletjes gezien en voor mijn doen heb ik me best wel netjes aan een soort budget gehouden ;P

Ik ben gezellig met m'n zusje gegaan, eerst maar een rondje kruidvat^^ k kwam een lekker haarmaskertje tegen voor maar een euro! Kruidvat eigen merk, ik ben zeer benieuwd of hij werkt^^ En even de nieuwe oogschaduw van essence gekocht .... 

Toen door naar de hema, heb ik een mega leuk opbergbakje gekocht voor al m'n nagelspulletjes^^ en nog van die leuke roltape die je overal op kan plakken met allemaal leuke figuurtjes e.d.

Door naar de Seizoen, die helaas failliet is gegaan, maar het wordt nu overgenomen door The Stone. Echt super leuke kleren hebben ze daar. Ik heb van alles een beetje een foto gemaakt zodat jullie een beetje een idee krijgen van wat ik heb geshopt.

Sommige blogs schrijven leuke berichtjes voor bedrijven en krijgen zo leuke spulletjes opgestuurd om uit te proberen en er natuurlijk een goede post over te schrijven, dat lijkt me ook leuk om te doen, alleen heb ik nog te weinig volgers. Hopelijk komen die er dus snel bij:D

Ik vind het leuk om voor jullie te schrijven en te vertellen wat ik meemaak en zodat jullie wat leuks te lezen hebben.

Binnenkort echt een leuke make up tutorial! ( fingers crossed for tomorrow ^^ )

XXXJE<3





0 reacties:

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos