zondag 10 maart 2013

Oriflame

Gepost door WMPRS op 11:51




Hey meiden,

Oriflame is een Zweeds bedrijf, dat alleen maar met natuurlijke producten werkt. Als je een kijkje neemt op oriflame.nl zie je de huidige brochure staan en kun je er producten vinden. Ze hebben echt van alles wat. Make up, verzorgingsproducten voor je haar, voor je gezicht, parfum, sieraden een luxere lijn, kinderlijn, shampoo's echt van alles.

Wat ook een leuke bijkomstigheid is, is dat als je via mij leuke kortingen kan krijgen op je producten! Dat gaat als volgt:

stap 1: Jij geeft door welke producten je wil hebben.
stap 2: Ik bestel al je producten. of op den duur jijzelf:D
stap 3: Ze komen bij jou binnen plus de rekening, dus er kan nooit iets fout gaan met geld e.d.
stap 4: Als je een fanatief besteller bent kun je je aanmelden als beautylid en kun je leuke prijzen en kortingen ontvangen.

Oriflame staat ook bekend om z'n party's. lekker met de meiden een avondje make uppen en gezellig kletsen terwijl je leuke spulletjes kunt uittesten. Dit is geheel gratis en vrijblijvend!

Dus als jij nou denkt ik wil een keer zo'n party geven kun je mij contacten en ik regel wat leuks voor je.

Ik hoop dat ik jullie interesse voor Oriflame een beetje heb kunnen wekken. Ik vindt het altijd leuk als er weer een pakketje binnen komt met lekkere en leuke spulletjes en altijd een leuke monster erbij. Ik zou zeggen neem eens een keer een kijkje op de website en shopse!!
XXX

0 reacties:

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos