maandag 17 maart 2014

Update

Gepost door WMPRS op 11:50
Haay meiden een kleine update uit mijn veel te drukke leven:P hahah

Vorige week ging mijn zwager verloven dus dat was natuurlijk feest. Ik was echt gesloopt na zo'n dag in de keuken hapjes maken voor 54 gasten.Pfoe wat een klus was dat. Ondertussen ook nog rijlessen gehad, wat trouwens echt goed gaat dus ik hoop binnenkort mijn rijbewijs te verwelkomen.

Jordy is deze maand ook nog een megadruk dus die zie ik ook bijna niet en in de avond is hij ook vaak weg, maar gelukkig geldt dit alleen voor Maart. Afgelopen weekend heb ik met vriendinnen het vrijgezellenfeestje gepland van m'n aanstaande schoonzusje, die ik ook een goeie vriendin van mij is. Dus daar ging ook een hoop tijd in zitten en vandaag heb ik m'n ouders geholpen met schoonmaken, dus ik was blij dat ik vanavond na een dag van 10 uur thuis kwam, maar toen stond m'n opa voor de deur, want ik zou z'n haar knippen. Ik volg op het moment ook nog een thuisstudie om kapster te worden dus op opa kon ik mooi oefenen. Ondertussen gaat m'n Salon natuurlijk ook gewoon door en ik heb ook de folders binnengekregen dus die gaan we binnenkort eens verspreiden:D Ook ben ik ook nog een openingsavond aan het organiseren voor m'n salon, dus zoals je leest, geen tijd om stil te zitten.



Hebben jullie ook zo´n druk schema?

XXX








1 reacties:

Unknown on 17 maart 2014 om 12:25 zei

Wat een leuke foto's zeg! Zo te horen was het leuk op de verloving van je zwager, maar heb je het toch leuk gehad :D !

Xjes Femke

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos