donderdag 27 maart 2014

Outfit

Gepost door WMPRS op 06:35

Haay meiden, 

Ik heb echt een ongeluksweek. Eerst ging de auto stuk, gat in de motor ( how? ) maar oké. Daarnaast werd m'n moeder ook nog eens ziek, moesten we ook nog gaan ontsmetten op de camping, want ik help nog mee met m'n ouders dus heb 2 dagen lopen poetsen. Het lessen ging vanochtend ook niet goed en ik heb ook nog geen tijd gehad om te folderen en te bloggen. Dus sorry voor de wat negatieve inleiding maar ik heb wel super leuke outfits kunnen vinden. Ik probeer nu 2x per week te bloggen als ik de tijd kan vinden want ik moet ook leren voor m'n autotheorie, maar I Will never leave the writing:P 

Enjoy en laat me weten welke outfit jullie het leukste vinden.

XXX







2 reacties:

Rachel Kromdijk on 27 maart 2014 om 07:19 zei

zo dat noem ik nog eens pech iid! xxx

Unknown on 28 maart 2014 om 10:33 zei

Aah, wat vervelend voor je, meid! Hopelijk gaat het verder deze week wat beter. De outfits vind ik echt heel gaaf! Vooral de tweede, die vind ik echt het leukst. De trui is zo gaaf!

Xjes Femke

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos