woensdag 12 maart 2014

Inspi-sites

Gepost door WMPRS op 02:53
Haay meiden,

Zoals ik in m'n laatste post had geschreven heb ik een super leuke magazine gekregen en daar staan echt super tips in:D Over hoe je het beste je make up kan aanbrengen, waar er leuke beauty beurzen te vinden zijn en ook leuke sites om eens lekker te gaan shoppen, dus ik heb ze even na gekeken en ik heb er een paar leukes uitgehaald.

Maccosmetics.nl 

Iedereen kent het merk MAC wel, dus daar hoef ik in principe weinig over te zeggen.
Lookx.com
Mineralogie.nl
Redcarpetqueen.com

Ze hebben super leuke nagellakjes in de leukste kleuren.
Artofmakeup.nl
Safety4you.eu

Een beetje rare naam, maar ze hebben hier echt de meeste uiteenlopende soorten van make up. Van nagellak tot oogschaduw.

Gellish.be

Voor de nagelstylistes, ze hebben echt de meest leuke en fantasievolle gellakken die je je maar kan bedenken.

Blezi.com

Ik vind de website wat ouderlijker eruit zien, maar de producten hebben wel een goede kwaliteit.




4 reacties:

Unknown on 12 maart 2014 om 09:31 zei

Wat leuk, zo'n rijtje met sites! Ik ga gelijk even een kijkje nemen :D .

Xjes Femke

Unknown on 14 maart 2014 om 11:02 zei

Ps. Ik heb je getagd/genomineerd voor een soort tag/award. Misschien vind je het leuk om mee te doen :) . Kijk voor meer informatie op mijn blog!

Rachel Kromdijk on 14 maart 2014 om 14:52 zei

leuk zeg! je schrijft erg leuk mash! x

DramaQueen on 16 maart 2014 om 04:39 zei

Leuk rijtje :) X

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos