zondag 2 maart 2014

Need, Want, Dream

Gepost door WMPRS op 06:57
Haay meiden,

UntitledVandaag wil ik jullie graag laten zien wat ik nog zo graag een keer wil hebben. Qua kleding, schoenen, ooglook, lippenstift, of gewoon spullen in het algemeen. Ook de droom dingen, je weet wel de spullen die je stiekem ooit hoopt te hebben, maar waarvan bijna zeker is dat je die niet krijg, zoals een Lamborghini ofso:P
Natuurlijk heb ik weer een leuke collectie plaatjes uitgezocht die ik met jullie wil delen.

Have fun!

XXX



HELLO! Dit is echt een geweldige herfstlook.. Snel op zoek dan maar.



OH DEAR LORD! Aren't they pretty?


OP en TOP zakelijk. <3


Prachtige Summer Wedge


Zoooo Mooi

Is It Vogue? | via Tumblr
Ik wil zo'n kledingkast :O
Untitled

Ik hou echt van aparte jurken, het moet echt speciaal zijn
bridesmaid dresses,bridesmaid dress,haute-couture-collections-retrospective-pastpresen | cheap prom dresses uk

Ik ben echt nog op zoek naar leuke strikjes voor in m'n haar.. Jullie nog goede aanraders?
Bows | via Tumblr

WAUW! dit zou echt perfect staan bij die rode jurk hierboven
Make up|| eyes

Als mijn haar weer aangegroeid is ga ik deze zeker uitproberen. Love the bow!

untitled
Ik heb er al 2, nu de rest nog^^
👄

Kwijl, Kwijl..
QTo9U577RuU.jpg (500×460)

The Shoe With The Red Bottom
Louboutins | via Tumblr


Beautiful Waves
*Šialená móda* | via Facebook

Love the plain Watch

kate spade new york Women's Gramercy PVD Bracelet Strap Watch, Rose gold:

3 reacties:

Unknown on 2 maart 2014 om 23:27 zei

Leuke inspiratie, ik vind die zakelijke outfit erg leuk. En omg die killerheels zijn gaaf <3 x Svenja

Rosanne on 3 maart 2014 om 02:39 zei

Wat een leuke inspiratie is dit!!
Leuk artikel meis.
liefs x

Rachel Kromdijk on 3 maart 2014 om 09:48 zei

wat ontzettend gaaf zeg, de eerste afbeelding die outfit bij elkaar is echt gaaf
liefs x

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos