vrijdag 28 februari 2014

hobby's

Gepost door WMPRS op 09:01
Haay meiden,

Ik wil graag weer een Personal Post delen en vandaag gaat hij over mijn hobby's. Vroeger toen ik nog een jaar of 10 was ofso dacht ik altijd dat ik geen hobby's had, dus ik wilde van alles gaan uitproberen. Bij mij op school had je ook echt tientallen verschillende clubjes die overal bij hoorden en ik viel altijd een beetje overal buiten. Dus ik wilde misschien turnen gaan proberen, alleen dat was op de dinsdag avond en dan kon ik nooit. Oke, dan maar de crea club, maar daar was niet zoveel aan, dus dat werd hem ook niet. Paardrijden was te duur en voetbal vond ik niks aan en hockey is ook niks. Dus tja toen werd het maar make uppen en koken.

koken

Dat zijn echt de dingen die ik met alle plezier op elk uur van de dag doe. Koken is eigenlijk een soort relaxen. Ik kan er van alles mee uit proberen. Kookshows vind ik ook echt zo leuk:D USA Masterchef en Australia's Masterchef, daar kan ik de hele dag naar kijken. Net zo'n oud vrouwtje die zulke shows volgt:P Je leert er op zich best wel veel uit, Ik ga hieronder nog een paar plaatjes plaatsen van gerechten die ik zo graag nog een keer wil maken, misschien dat jullie er ook nog leuke uit kunnen halen.

make up

Make up, tja het is niet voor niks een beautyblog. Als ik dan zie dat ik mensen er ook echt blij mee kan maken. Ik mag binnenkort ook de bruidsmake up van een vriendin doen, dus daar heb ik echt super veel zin in:D natuurlijk horen daar ook der nagels en haar haar erbij. Als ik de voor en na foto's heb zal ik ze op m'n blog zetten;) Ik plaats hieronder nog een paar foto's van bruidsmake up die ik bij haar wil proberen.
Laat me weten welke jullie het mooiste vinden voor een bruidje!

Natuurlijk is wat ik nu doe ook een hobby, nagels zetten. Ik heb een klantje en die beet best wel erg nagels en als ik dan zie dat ik haar dan weer wat zelfvertrouwen terug kan krijgen, dat is echt zo'n mooi gezicht. Als ze dan zo blij is met haar nageltjes dat vindt ik dan leuk om te zien.

Dit was een artikeltje over mijn hobby's, Laat me weten wat die van jullie zijn^^

XXX




Beef Wellington, Heerlijk vlees in een krokant jasje.. Kwijl, Kwijl
Mini Beef Wellingtons - these seem so much less intimidating than the original full-tenderloin version.

Chicken Pot Pie.. Do I need to say more?
Chicken and Biscuits Pot Pie    You can make this pot pie in either a 13×9-inch baking dish or individual oven-safe bowls (which I find cute but a nuisance) – just bake the bowls for 20-25 minutes.  The filling and biscuits can both be made in advance.  Keep them separate, reheat the filling before adding it to the baking dish(es) then proceed w

Pie, Zoals het echt hoort uit Amerika. Heerlijk die vullingen<3
Lemon Meringue Pie - Substitute regular sugar for Sugar Twin for a guilt free dessert! #lemon #meringue #pie #dessert #yummy SugarTwin.com

Beetje blauw, grijs
Makeup --  Get $100 worth of beauty samples

Paars
bridal make up

Brown Shimmer
eye makeup, eye shadow, eyeliner, neutral, shimmer, lashes, winged eyeliner, cat eyes

Au Naturel
Incredibly easy makeup for everyday. Five steps in under five minutes.


2 reacties:

Unknown on 1 maart 2014 om 06:54 zei

Leuk!
xx
www.myrunwayfashionworld.blogspot.com

Unknown on 4 maart 2014 om 10:01 zei

Prachtige ooglooks :)

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos