maandag 17 februari 2014

Nail inspiration van Pinterest

Gepost door WMPRS op 10:36


Hallo lieve meiden,
Soms vragen vele van jullie je af waar ik mijn inspiratie vandaan haal.. en dat is heel makkelijk soms kom ik er zelf op door kleuren bij elkaar te zetten en soms is internet heel handig.
Je typt www.pinterest.nl in en dan nail art en je krijgt 1000 foto's van nagels die prachtig gelakt zijn! Ik ben benieuwd wat jullie liever doen.. make-uppe of je  nagels lakken en verzorgen?
Laat dat even hieronder weten dat vind ik wel leuk! Zelf ben ik hierin een bedrijfje begonnen en woon je dus dichtbij Leerdam dan kan je als klant natuurlijk langs komen! Bij het kopje op mijn blog contact kan je mijn e-mail vinden dan kan je mij altijd nog tips of een leuk berichtje sturen!

Liefs en nog een hele fijne avond,
Hieronder nog veel inspiratie foto's! 












6 reacties:

Anoniem zei

Waauw, zoveel mooie nail arts, echt kunstwerkjes!

Rosanne on 17 februari 2014 om 11:46 zei

Oh wauw ziet er heel gaaf uit meis!
liefs x

Rachel Kromdijk on 17 februari 2014 om 11:51 zei

Hele toffe inspiratie van pinterest! love it! liefs en een fijne week verder mop, hoop dat je blij bent met je nieuwe lay-out!

x

Unknown on 17 februari 2014 om 14:04 zei

Mooie inspiratie! Alleen heb ik er zelf het geduld niet voor haha!

DramaQueen on 18 februari 2014 om 05:52 zei

Wauw, die bloemetjes! X

WMPRS on 18 februari 2014 om 23:28 zei

Bedankt voor de leuke reacties:D Binnenkort komt er een stap voor stap voor leuke nail art^^

XXX

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos