donderdag 13 februari 2014

Nail: ideas/requests

Gepost door WMPRS op 06:59
Haay meiden,

Af en toe zit ik in m'n salon en denk ik wat zal ik nu eens verzinnen als ontwerp maar toen bedacht ik me dat ik het ook aan jullie kon vragen. Dus eigenlijk is het meer een request..

Ik ben dus op zoek naar leuke nagelontwerpen die ik na kan maken of die ik moet gaan maken, dus dan kan je foto's of ideeën op opsturen waar ik dan wat leuks van kan maken. Pas geleden kreeg ik een vraag van een klant of ik een leuk soort snow effect wilde maken op haar nagels en ik moet zeggen dat dat goed gelukt is:D Ook kreeg ik een leuk idee voor een soort swirl effect en die heb ik op een klant mogen uitproberen.

Hopelijk kunnen jullie iets leuks voor mij bedenken en ik kijk echt uit naar jullie super leuke ideeën :D

XXX
















0 reacties:

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos