dinsdag 25 februari 2014

Hoe maak je je eigen

Gepost door WMPRS op 08:59
Haay meiden,

Sorry voor het korte artikeltje maar het is echt gigantisch druk. Vandaag de hele administratie bijgewerkt, opgeruimd een klant gehad, naar de winkel geweest, eten gekookt en om half 7 moet ik er alweer vandoor en dan kom ik pas om half 10 terug en dan wil ik heel even op de bank zitten :P gelukkig heb ik morgen weer tijd :D Dan komt er ook nog een recept en hoe je het beste een feestje kan organiseren^^

Veel leesplezier!

XXX

Maak je eigen lipgloss

Ingedriënten:

30 ml of 2 eetlepels vaseline
5 ml of ongeveer 1 theelepel vloeibare honing
2 druppels voedselkleurstof- vooral pepermunt, aardbei en vanilla zijn goed.
Een klein beetje ultrafijne glitter uit een hobbywinkel

Roer dit door elkaar en stop het in een schoon potje en smeer het regelmatig op je lippen.

Maak je eigen badschuim

Ingrediënten:

120 ml babyshampoo
180 ml water
Een paar mespuntjes zout
Een paar druppels etherische olie ( lavendel, limoen of pepermunt ) te vinden bij de drogist of Etos.
Je kan er misschien ook nog iets bij doen wat lekker schuimt, voor de hoge bubbels^^

Meng de ingrediënten door elkaar en schud het door elkaar in een mooie fles. Bij voorkeur natuurlijk plastic want als je hem laat vallen is je fles stuk.

Om het helemaal af te maken kan je gedroogde bloemen in je water laten drijven voor dat extra relax momentje

3 reacties:

Beautyjuf on 25 februari 2014 om 10:20 zei

Leuk artikel! Al heb ik helaas het geduld er niet voor...Ik koop het liever kant & klaar ;-)

Rachel Kromdijk on 26 februari 2014 om 05:58 zei

wat een handig artikel zeg! liefs x

Unknown on 4 maart 2014 om 10:02 zei

Wat leuk zeg, wist helemaal niet dat het zo makkelijk kan:) haha wil de lipgloss van vast van mijn lippen likken, aangezien het op basis van honing is:)

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos