maandag 17 februari 2014

Tag: 10 Secrets

Gepost door WMPRS op 06:53
Haay meiden,

Gister heb ik helaas geen tijd gehad om te schrijven, de opa en oma van Jordy waren zoveel jaar getrouwd en de auto is ook nog stuk gegaan dus tja.. druk druk.

Ik heb even zitten denken wat ik nu kon schrijven, iets met inhoud iets juicy misschien zelfs...:P hahaha, dus toen heb ik maar besloten om een 10 secrets tag te doen over mijzelf. Gewoon een paar weird-omg-never- thought-of-that- facts:P

Oke, daar gaan we:P

1. Op 1 staat zeker dat ik nog steeds keihard mee huil me disney films. Ik bedoel, waarom maken ze ze dan ook zo zielig, er moet altijd iemand half dood gaan voordat ze ook echt worden gered, natuurlijk heel heldhaftig en fairytale like maar het raakt toch je hart.

2. Ik hou heel erg van tekenen, alleen één probleem ik bak er niks van XD Zonder een voorbeeld of iets om het na te tekenen kom ik nooit ver uit mijzelf. Soms, heel soms met veel geduld en een goeie bui wil er nog wel eens wat leuks uit komen maar tekenen vind ik dus wel echt super om te doen:P

3. Films kijken. Dat is echt waar ik aan verslaafd ben :P Ik heb op een begeven moment gewoon een notitie boekje gekocht en alle films opgeschreven die ik ooit heb gezien en daar zitten natuurlijk ook series tussen maar toen ik alles tot nu toe heb opgeteld zit ik toch al op de 722. Dus dan heb ik nog niet eens alle 2e delen van films opgeschreven maar toch vind ik het wel leuk om bij te houden.


4. Soms als ik een boek lees kan ik mij daar zo in verdiepen, dan schrik ik bijvoorbeeld helemaal mee als er iets gebeurd in het boek. Ik zat pas zo'n spannend boek te lezen en ik had niet in de gaten dat het al zo donker was geworden in huis dus toen ik de lampjes aan wilde doen heb ik wel een paar goed om mij heen gekeken of er ook echt niet iemand zat. EMBARRASSING!

5. Ik ben echt een tasjes verzamelaar. Jordy wordt er ondertussen een beetje gek van:P bijna aan elke deurknop hangt wel een leuk/lief/schattig tasje die ik zo graag wil bewaren maar aangezien ik maar 4 of 5 deuren heb en iets van 20 tasjes heb ik de rest maar in een grotere tas in de kast gehangen. Kan ik ze nog eens een paar keer omwisselen.

6. Dit is niet echt een secret, maar ik ben verslaafd aan schoenen. ( which girl isn't ) Ik heb 1 paar gympen 1 paar laarzen en iets van 18 paar hakken dus gelukkig heb ik een schoenenla anders had ik het nooit allemaal kwijt gekunnen.

7. Wat ik ook geweldig vindt is Kitchen Nightmares. Al die mensen die hun restaurant of hotel levend proberen te houden en dat Gordon Ramsay ze dan gaat helpen en dat ze gewoon of te eigenwijs zijn of ervan overtuigd zijn dat hun vieze drap ook echt te eten is dat vind ik echt geweldig.

8. Als ik boos of chagrijnig ben ga ik altijd opruimen. Dus ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet:P Op de een of andere manier wordt ik er altijd een stuk kalmer van en kan ik rustig over dingen nadenken. en een pluspunt is ook nog dat het huis dan weer opgeruimd is.

9. Het boek Topmodels is voor jongeren tot ongeveer 15 jaar om poppetjes kleren te geven d.m.v. tekenen en mijn zusje vindt dat hartstikke leuk om te doen, dus heeft die boekjes meestal ook bij m'n ouders liggen en dan vraag ik altijd heel lief of ik er ook ééntje mag tekenen:P

10. De laatste alweer. Ik moet altijd meerdere dingen tegelijk doen. Als ik kook kijk ik soms wat op de Ipad ook nu ik deze post aan het schrijven ben, kijk ik een filmpje, als we wat op tv kijken ben ik meestal ondertussen plaatjes aan het kijken voor m'n blog. 1 ding tegelijk doen, houdt ik bijna nooit vol.

Nu weten jullie weer wat meer over mij en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

XXX

1 reacties:

Rachel Kromdijk on 17 februari 2014 om 12:31 zei

heel leuk haha erg leuk artikel heb je geschreven! liefs

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos