donderdag 27 februari 2014

Lipstick Madness

Gepost door WMPRS op 07:08
Haay meiden,

:)

Soms loop ik in de winkel en dan zie ik zoveel lippenstiftjes die ik graag wil hebben en dan heb ik op het internet ook zulke leuke plaatjes gezien en die wil ik graag met jullie delen. Misschien zien jullie zelf ook nog wel leuke kleurtjes die je graag zou willen uitproberen en als je bang bent om iets uit te proberen, let dan vooral op de SALE en koop dan een leuk, goedkoop kleurtje en probeer het een keer uit. Nieuwe kleurtjes zijn altijd leuk^^

Have fun!


XXX



Zoals je ziet zijn er een hoop kleurtjes waar je uit kan kiezen.
😍


Dit vond ik zo'n leuk plaatje.. had to put it in! <3
❤️👌


Handig om uit te zoeken welke kleuren het beste bij je huidje passen

Untitled


oh yea.. BABY LIPS!!!
baby lips


there's alsways lipstick
yup

Super leuk zo'n ombre-lipstick look
Ombrè lips •

Find your inspiration. Learn it. Shop it. | Preen.Me


Superleuk rond Carnaval zo'n mooie glitter look

Shiny Lipstick


Dit is zo gaaf! Je kan op het internet van die speciale lip stickers bestellen
Wild lips..








6 reacties:

Unknown on 27 februari 2014 om 08:33 zei

Ik draag echt bijna nooit lipstick, puur omdat ik het gewoon vergeet. Ik moet het echt vaker gaan dragen, want ik vind het zó cool staan! :)

The Style Class on 27 februari 2014 om 09:12 zei

Wauw prachtige foto's! Ik draag ook steeds meer lippenstift!

Rosanne on 28 februari 2014 om 00:02 zei

Ik hou van lippenstift! Ik draag elke dag wel lipstick, en het is gewoon wie ik ben haha. Mijn collectie is ook echt niet normaal meer.
liefs x

Unknown on 28 februari 2014 om 06:08 zei

Oeh, yay, wat een leuk artikel! Die lipstickers zijn inderdaad echt heel erg gaaf <3. Ik draag het liefst fuchsia lipstick. :)

Xjes Femke

♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ on 28 februari 2014 om 06:21 zei

Leuk artikel
ja er zijn zoveel kleuren lipsticks..

New blogpost: beauty review

Unknown on 5 maart 2014 om 02:21 zei

ik draag eigenlijk nooit lippenstift ofzo omdat mijn vriend dat nooit zo waardeerd... Helaas..

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos