donderdag 20 februari 2014

Monsters

Gepost door WMPRS op 06:28
Haay meiden,

Een hele post over eigenlijk mijn grootste verslaving: Samples oftewel Monsters!

Hoeveel uurtjes ik er wel niet aan heb besteed, heel het internet afstruinen naar sites die monsters uitdelen of algemene sites die zulke dingen verzamelen. Allesvoorniks.nl is nog steeds de leukste naar mijn mening, want die bieden echt van alles aan, van luchtjes tot aan babyhapjes. Dus als je ook zo'n monsterverzamelaar ben dan raad ik je aan om daar eens een kijkje te nemen.


Misschien kan je mij ook sites geven waar jullie je monstertjes vandaan halen?

Kijk hieronder voor een paar foto's van mijn collectie

XXX















4 reacties:

Unknown on 20 februari 2014 om 09:09 zei

Wat super grappig en leuk <3! Haha, echt geniaal zo'n verzameling, ik ga eens kijken op die site. Misschien zie ik wel wat leuks langskomen :D !

Xjes Femke

Rachel Kromdijk on 20 februari 2014 om 11:16 zei

wauw fijne verzameling al van testers ziet er goed uit mas! liefs x

Rosanne on 20 februari 2014 om 12:59 zei

Wat leuk!! Ik ga hier zeker eens een kijkje op nemen. Leuk artikel meis.
Ik zag dat ik je nog helemaal niet volgde op bloglovin, dus ik volg je bij deze haha.
liefs x

The Style Class on 21 februari 2014 om 03:05 zei

Wauw super leuke verzameling!

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos