donderdag 13 februari 2014

long time no see

Gepost door WMPRS op 06:10
Haay meiden,

Het is alweer veel te lang geleden dat ik iets heb geschreven ... Schandalig!

Het probleem is gewoon tijd en ik weet dat dat een goed excuus is, maar er is echt een hoop gebeurd sinds de laatste keer. Ondertussen heb ik m'n eigen salon:D The Beauticery ,waar echt een hele hoop werk in is gaan zitten. Ik ben hard bezig om reclame te maken voor m'n salon want tja.. op het moment heb ik nog maar 4 vaste klanten en hoewel dat nog aardig te doen is, wil ik wel meer mensen mooie nagels geven en ze helemaal verwend en verzorgd naar huis sturen. In het weekend heb ik een hoop visite gehad die naar het huis kwamen kijken en even lekker bij kwamen kletsen, dus ja daar ging ook alweer een paar uur.

In de tussentijd heb ik wel na kunnen denken wat ik uit wil stralen.. met m'n blog, m'n salon en met m'n leven. Ik ben echt een soort hopper.. haha wat een raar woord, maar het omschrijft mij wel een beetje. Ik hou van van alles. van koken van make-up kleding van knutselen, tekenen, dingen ondernemen, films kijken, lezen en ik weet dat ik een beauty blog heb maar toch wil ik graag over van alles schrijven. Dus dat ben ik ook van plan om te gaan doen. Beauty is natuurlijk ook een groot woord. Beauty zit eigenlijk in alles, het hoeft niet per see je uiterlijk te zijn het kan natuurlijk ook in andere dingen zitten, alles wat je aanspreekt.
( hoe filosofisch )

Als ik nadenk over m'n blog wil ik echt meer schrijven maar hoe ga je dat uitvogelen met zo weinig tijd. Ik zat te denken om inderdaad op 1 dag meerdere posts te schrijven en ze dan te verspreiden over de week, goed idee, alleen ben ik bang dat mijn inspiratie dan een beetje wegzakt dus ik moet nog even iets creatiefs verzinnen maar ik ga er gewoon voor. Ik had inderdaad gehoopt binnenkort filmpje te maken van de nagels, maar dat laat ik nog heel even rusten tot ik een beetje een routine van het schrijven en m'n getrouwde leven en m'n werk heb uitgevonden^^

Dus dit is eigenlijk een mini comeback voor de 3e keer, maar dit keer sta ik er anders tegenover het is geen verplichting om te schrijven het is een leuke hobby waaraan je net zoveel tijd kan besteden als je zelf wilt. Als ik dan naar Rachel der blog kijk ( rachelkromdijk.nl ) die gaat zo goed en het ziet er ook mega leuk uit en dan denk ik .. dat wil ik ook :D dus dat is mijn goal:D

Dus long time no see.. here i am again:P

Neem ook een kijkje op m'n facebook pagina: The beauticery

XXX

1 reacties:

Rachel Kromdijk on 13 februari 2014 om 10:50 zei

Ik heb weinig tijd en ik kan iedere avond toch tijd vinden voor één artikel.. het is gewoon duidelijker als je een to do list maak wat je iedere avond gaat neerzetten.. al is het maar een inspiratie post met nagels.. video van jouw salon hoe het eruit ziet.. denk maar na over de dingen die jij wilt delen tips etc. dan kan je genoeg schrijven! liefs x
haha en als je wilt wat ik heb moet je toch echt meer dan 20 berichten achterlaten bij andere bloggen of meer zelfs, en iedere dag wat schrijven anders had ik niet wat ik nu heb. Ik steek er gigantische veel ideeën en tijd in. Je moet het inderdaad doen als je het leuk vind maar een blog is tijd insteken vooral als je wilt dat het goed gaat lopen.

Rosanne bijvoorbeeld is nu ook goed bezig soms iedere dag of om de dag een artikel en die heeft nu al via bloglovin 64 followers. je moet andere bloggers hun hart winnen met artikelen die je met liefde schrijft! liefs x

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos