maandag 10 maart 2014

Weekend update

Gepost door WMPRS op 03:29
Haay meiden,

Van het weekend was het zo gigantisch druk, k ben blij dat ik vandaag vrij heb genomen. Vrijdag had ik de hele dag klanten en 's avonds moest ik beginnen aan het inpakken van het verlovingscadeautje van m'n zwager. Een vriendin van mij en de broer van Jordy gaan trouwen^^ echt super leuk, dus gister hadden we een verlovingsfeestje. Ik heb zaterdag inkopen gedaan voor het feestje en heb alles alvast klaargezet voor zondag en 's avonds gingen we ook nog op visite, dus druk druk. Zondag toen ik aankwam ben ik gelijk de keuken ingedoken met een vriendin van mij en hebben de hele dag hapjes staan klaarmaken, er kwamen 54 mensen dus we hadden het aardig druk.

Vrijdag heb ik gelukkig nog wel even snel 2 broeken kunnen scoren en een shirt en hemdje. Vrijdagavond heb ik ook m'n folders en visitekaartjes besteld:D dus die ga ik binnenkort uitdelen en in winkels enzo neerleggen en dan hoop ik dat er een hoop klantjes komen:D Ik heb ook een super leuke magazine binnen gekregen omdat ik m'n eigen zaakje heb krijg ik sommige gratis opgestuurd en daar staan echt leuke sites en tips in, dus die ik ga ik binnenkort in een post verwerken.

Dit was wel m'n weekend. Hoe was die van jullie?

XXX

2 reacties:

Unknown on 10 maart 2014 om 09:47 zei

Wat leuk, een verlovingsfeestje! Gefeliciteerd voor je zwager, haha :D . Ook gaaf dat je soms gratis spullen toegestuurd krijgt :) .

Xjes Femke

Rachel Kromdijk on 10 maart 2014 om 10:30 zei

Gefeliciteerd meis! wat super dat je soms gratis spullen opgestuurd krijgt, maak nou eens snel een video hoe je je nagels doet, dat vind ik interessant! liefs x

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos