dinsdag 4 maart 2014

Wie ik volg op youtube

Gepost door WMPRS op 02:48
Haay meiden,

Gister heb ik helaas niet kunnen schrijven. Ik heb zondag op maandagnacht zo'n kou gevat onder m'n schouderblad dat ik heel m'n arm niet meer kon bewegen, dus ook niet kon typen. Volgens de dokter duurt het nog 2 weken -.- dus jeej!

Vandaag dwing ik mijzelf dan maar om even iets te typen, zodat jullie wat leuks te lezen hebben:D
Ik volg een aantal mensen op youtube en eigenlijk zijn het meer mensen die nageltutorials erop zetten, maar misschien vinden jullie dat ook wel heel leuk om te kijken om inspiratie voor je nail art op te doen.

Have fun!

XXX




Rachelkromdijk

Is ook een blogster en een vriendin van mij, ze maakt echt leuke filmpjes met tutorials en hoe haar leven in elkaar zit.

Naiouk

Voor de nagelstylistes onder jullie, zij maakt echt geweldige tutorials. Met zowel gel als acryl.

Pinkflyingcow87 

Zij maakt echt zulke leuk nail art, die je stap voor stap mee kan doen. Het kan ook gewoon op je eigen nagels aangebracht worden.

KiraKiranail

Nogmaals leuke nail art, maar ook met steentjes en strikjes erg leuk voor een feestje.

Debbyarts

Zij tekent echt amazing! Haren, gezichtjes, jurkjes en ze maakt ook super leuke fimo poppetjes. Zeker het kijken waard:D

Disfordazzle

Ook een leuke blogster. Maakt ook echt leuke filmpjes en tutorials.

Jaclyn Hill

Zij is echt super in de make up tutorials. Haar moet je echt een keer opzoeken.

Charismastar

Maakt echt hele leuke filmpjes en tutorials. Super vrolijke meid ook.

2 reacties:

Unknown on 4 maart 2014 om 06:03 zei

Leuk artikel, ik ken eigenlijk alleen de 1e die volg ik ook! :) Leuk blog heb je, ik volg je nu :) X
www.ingewm.nl

Rachel Kromdijk on 4 maart 2014 om 08:47 zei

ah bedankt dat je mij erin hebt gezegd lief! liefs x

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos