vrijdag 21 februari 2014

how to nail art

Gepost door WMPRS op 06:24
Want to see more cool nail art? Check out this - http://dropdeadgorgeousdaily.com/2014/01/celebrity-nail-art/haay meiden,

Toen ik net begon als nagelstyliste waren m´n nail art pogingen echt een zooitje:P hahah Ik probeerde als eerste een bloemetje en dat zag er eerder uit als een gekleurd vlekje dan een echt bloemetje, ik baalde daar best wel van want ik had natuurlijk verwacht dat mij dat wel in één keer lukte, dus mooi niet. Zoiets kost echt tijd en geduld. Maar als je het met een stap voor stap plaatje erbij doet dan gaat het al stukken beter. Dus bij deze heb ik een paar hele leuke nail art ( stap voor stap ) plaatjes opgezocht, om ook eens uit te proberen.

Veel geluk!

XXX



Volleyball nails! Gonna try to do that for volleyball games. Never mind, tried it and it didn't work. Don't bother. :(



6 Easy to do Nail Art Tutorials that Actually Look Difficult ! With the step by step guide, these nail art designs are so easy to do, that even beginners can do them in a way, they would look professionally done.  http://www.feminiya.com/6-easy-to-do-nail-art-tutorials-that-actually-look-difficult/

Love this!

17889_203806146423716_1598115609_n_large


15 Amazing And Useful Nail Tutorials best nail tutorial it's step by step


Nail Art How To, Nail Tutorial, Step-by-Step, Nail Designs, Cute Nails, Music Note Nails | NAILPRO

Snowflakes Nails step by step

7 reacties:

The Style Class on 21 februari 2014 om 06:35 zei

Wow zo mooi en knap!

Unknown on 21 februari 2014 om 07:48 zei

Ooh, wat handig! Ik ga deze pagina zeker nog een keer bekijken als ik mijn zusjes nagels ga lakken :D . Ik ben niet gevorderd in nailart, maar ik heb nu een hele handige nailartpen. Op zich gaat nailart maken bij iemand anders best goed :).

Xjes Femke

Rachel Kromdijk on 21 februari 2014 om 12:03 zei

wauw wat grappig om het zo per stap te zien! liefs x

Jouvence on 21 februari 2014 om 13:52 zei

erg mooie nail-arts xx

Suze on 22 februari 2014 om 01:36 zei

Mooie nail-art! Vind het altijd leuk om het zelf ook te proberen :)

Wendy on 22 februari 2014 om 01:46 zei

Gaaf! Haha ik herken het ik krijg het niet voor elkaar. Daarnaast heb ik ook geen geduld wat jij dus wel heb :)

Ik ga toch maar weer eens een poging wagen!

XxX

http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews

Rosanne on 23 februari 2014 om 12:00 zei

Oeh ziet er heel goed uit meis!
liefs x

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos