zondag 23 februari 2014

(pin) spiration

Gepost door WMPRS op 06:10
Haay meiden,

Heel veel van jullie kennen Pinterest wel, voor degene die het niet kennen, neem echt eens een kijkje;)
Je vindt er echt van alles. Over kleding, eten, make up, kunst noem het maar op. Ik ben echt verslaafd aan deze website, als je even geen inspiratie heb, vind je daar duizenden plaatjes om wel weer ergens op te komen.

Het leuke aan Pinterest is dat je een soort van moodboard bij kan houden van alle plaatjes die je leuk vindt :D ( neem ook eens een kijkje op mijn moodboard: masira ) Je kan ook op de websites komen waar andere mensen de plaatjes vandaan hebben, dus kan je ook daar je eigen plaatjes vandaan halen.

Ook kun je de plaatjes gewoon netjes opslaan en versturen dus dat is altijd handig :D

Ik vind het een hele handige website en ik hoop dat jullie er ook veel plezier van zullen hebben.

Hieronder een paar plaatjes van mijn moodboard.

XXX

candles
Waterfall Braid

Alex and Ani
make up, make up, make up :)
Dragonflie cupcake

2 reacties:

Rowan - Rebels maar Romantisch on 23 februari 2014 om 09:40 zei

Pinterest lijkt me ook zo leuk! Ik heb wel een account maar ben er niet zoveel mee bezig nog helaas. Dat kapsel vind ik wel heeel mooi. :) x

Rachel Kromdijk on 23 februari 2014 om 12:00 zei

hahaha die laatste ziet er leuk uit! liefs x

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos