dinsdag 18 februari 2014

Nerdy and very Geeky

Gepost door WMPRS op 13:16
Haay meiden,

Vandaag heb ik nog zitten denken over wat ik zou schrijven. Een personal post is natuurlijk altijd het leukst tenminste dat vindt ik altijd bij andere het leukste om te lezen. Dus een leuke post over the inner NERD.







STAR TREK

Eigenlijk begon het allemaal toen ik met Jordy verkering kreeg, Jordy is helemaal into Star Wars en Star Trek en zulke dingen en toen ben ik die dus ook gaan bekijken, totdat ik er zeg maar achterkwam dat Star Trek 400 episodes heeft en wij nog ergens op de 30 hangen.. dus tja doe het rekenwerk dan maar.... nog een heleboel te gaan. Wat ik ervan vindt? Stiekem vindt ik Star Trek echt hartstikke leuk! als je het voor het eerst kijkt heb je echt zoiets van OKE.... waar kijk ik naar maar als je eenmaal in het verhaal zit van Captain Janeway en de rest van Voyager dan is het stiekem best wel AWESOME

En natuurlijk ook niet te vergeten de nieuwere Star Trek met Chris Pine en Benedict Cumberbatch.
Een must see!

STAR WARS

Dit is eigenlijk wel bij iedereen bekend, Prinses Leia en Skywalker en R2D2. Er zijn in totaal 6 films van gemaakt en het grappige hieraan is dat ze eerst deel 4,5,6 hebben gemaakt en pas daarna 1,2,3. Persoonlijk vindt ik Star Trek leuker, omdat er meer variatie inzit en rare wezentjes:P hahah ( Jordy is het hier totaal niet mee eens )

MINECRAFT

Oke dit is iets wat je eigenlijk een keer gedaan moet hebben, want als ik het uitleg dan vormt er misschien een raar beeld in je hoofd:P Waar het eigenlijk omgaat is dat je in een wereld woont waarin je zelf blokjes neer kan leggen en zo huizen en eigenlijk alles kan bouwen. Dat is tenminste in Creative mode. In Survival mode speel je met levens en voedsel e.d. en wij ( Jordy en ik ) vinden het echt leuk om op een vrij dagje lekker geeky achter de laptop te zitten en dit te doen.

FRIENDS
Misschien iets minder geeky, is dat Jordy en ik voor de tweede keer alle seizoenen van Friends aan het kijken zijn. We zijn hier eigenlijk mee begonnen op huwelijksreis en tja.. dat heeft toch wel iets speciaals. En nu kijken we het voor de tweede keer en het blijft gewoon een awesome serie! It is a 90's show after all!!

Dit was gewoon even een leuke Post over mijn nerdy inside, laat me weten wat jullie nerdy trekjes zijn?

XXX

0 reacties:

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos