woensdag 19 februari 2014

Music

Gepost door WMPRS op 03:24
Haay meiden,

Ik wil jullie graag een kijkje laten nemen in mijn ''rare'' muzieklijst. Raar als in een zooitje van van alles en nog wat. Soms vragen mensen wel eens van wat voor muziek ik hou en eigenlijk heb ik nooit een antwoord omdat ik zoveel muziek leuk vindt. Ik bedoel van Marco Borsato tot en met Within Temptation, als het mij aanspreekt vindt ik het leuk. Ik heb dus een paar leuke lijstjes samengesteld van m'n eigen muziek en ik hoop dat jullie er iets aan hebben :D En ook al is het niet echt je smaak ik vond het wel leuk om dit met jullie te delen.

XXX




Kippenvel:

Ed Sheeran                                                        I see fire
A great big world ft Christina Aguilera                Say something
Christina Perri                                                    A Thousand years
Emeli Sandé                                                       Read all about it


Old School:

Culture Club                                                      Karma Chameleon
A-ha                                                                  Take on me
Ultravox                                                             Dancing with tears in my eyes
Westlife                                                              Uptown girl/ seasons in the sun
Starship                                                              We built this city
Grease                                                                Eigenlijk de hele cd
Joshua Kadison                                                  Jessie

Buitenlands

Shakira                                                              La Tortura
Maître Gims                                                       J'me Tire
Stromae                                                             Formidable

Disney

Idina Menzel                                                        Let it go ( frozen )
Elton John                                                           Can you feel the love tonight ( Lion King )
Phil Collins                                                          You'll be in my heart ( tarzan )
Vanessa Williams                                                 Colors of the wind ( pocahontas )

Modern

Pink                                                                     Try/U+UR hand/ perfect
Katy Perry                                                           Unconditianally/roar
Miley Cyrus                                                         Wrecking Ball
Lady Gaga                                                           Do what you want/applause
Lorde                                                                   Royals
Pitbull ft. Kesha                                                    Timber

Nederlands:

Marco Borsato                                                     Ik zou het zo weer overdoen/verlies/
Racoon                                                                 Oceaan
Trijntje Oosterhuis                                                Vlieg met me mee

Symfonische Rock

Within Temptation                                                 Memories/ Heel de cd Unforgiven
Evanescence                                                          My immortal/bring me back to life                                          




4 reacties:

Rachel Kromdijk on 19 februari 2014 om 08:08 zei

Ziet er goed uit leuke lijst! liefs ik luister nu vooral via spotify! lies x

Unknown on 19 februari 2014 om 09:55 zei

Leuke liedjes! Roar van Katy Perry vind ik ook heel leuk :).

Xjes Femke

The Style Class on 19 februari 2014 om 11:41 zei

Super leuke liedjes! Ik gebruik nu Itube!

Rosanne on 20 februari 2014 om 12:54 zei

Hele leuke lijst heb je gemaakt!!
liefs x

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos