donderdag 20 maart 2014

iPhone hoesjes<3

Gepost door WMPRS op 07:16

Haay meiden,

Het is hier echt zo'n gekkenhuis. Van alles aan het regelen en dan mensen die wat aan het huis moeten doen. En het werk. Gelukkig mag ik binnenkort waarschijnlijk al afrijden^^ dus dat is mooi nieuws. Elk gaatje wat ik op het moment heb ben ik aan het leren, bedrijf dingetjes regelen en nog meer, maar ik probeer dus dan maar korte Posts te schrijven.

Ik heb een paar leuke iPhone hoesjes gevonden, ik heb zelf een nieuwe iPhone besteld dus ik ben nog even op zoek naar een leuke.

 Enjoy!

XXX










4 reacties:

Unknown on 20 maart 2014 om 07:44 zei

Ooh, wat een leuke hoesjes, zeg! Vooral die met Mickey en Minnie vind ik echt heel erg schattig. Leuk dat je een paar hoesjes op een rijtje hebt gezet :D . Voor de iPhone zijn er echt super veel hoesjes. Helaas zijn er voor mijn mobiel veel minder, waardoor ik minder keus heb. Dat vind ik soms best jammer, vooral als ik dit zie.. Vervelend dat je het best druk heb. Hopelijk heb je binnenkort wat meer tijd!

Xjes Femke

Rachel Kromdijk on 20 maart 2014 om 10:54 zei

die tweede heb ik besteld met dat hartje om de camera heen maar ben nu ook wel gek op mijn silicone hoesje hoor moet ik zeggen! liefs x

Unknown on 22 maart 2014 om 13:27 zei

Oh, die hoesjes zijn zó leuk! Ik heb alleen jammer genoeg een mobiel waar je niet zo veel hoesjes voor hebt! En wat gaaf dat je een iPhone hebt besteld. Heel veel succes met leren! :D

xo Liesbeth

Janique on 28 maart 2014 om 11:35 zei

Wat een leuke hoesjes ! Zullen we elkaar volgen op Bloglovin' ?
Liefs, beautysmoothiex.blogspot.com

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos