woensdag 23 oktober 2013

Personal Update'

Gepost door WMPRS op 07:44


Haay meiden,

op de een of andere manier gaat er altijd een tijd over voor ik weer kan schrijven.. maarja over 3 weekjes trouwen!:D k heb er echt zin in. Alles is bijna geregeld en dan ben ik heerlijk klaar met regelen.
http://img1.etsystatic.com/000/0/6163739/il_fullxfull.310409221.jpg
Lovely stuff is about alles wat je leuk/mooi/lief/belangrijk/chic en cool vindt. Je kan tegenwoordig kiezen wat je wil^^ Daarom maak ik een post over de dingen die ik leuk vindt, of ooit nog graag wil hebben:D

So Here we Go!

Dit is echt een chic maar toch stoere oorbel! Je hebt er gelukkig maar een gaatje voor nodig, anders ben ik bang dat ik de perforator erbij moest halen.. Leuk voor een avondje uit of zelfs een bruiloft. Any Time AnyWhere


Amazing Heels and Stockings. Elke Sophisticated Girl heeft een paar High Heels!

http://25.media.tumblr.com/e1d4d4e88541b00ba08ba9c16386a481/tumblr_mipmntmyMW1qeskguo1_1280.jpg

Houden jullie ook van hakken? en dragen jullie ze veel? Ik vind het geweldig om op high heels te lopen!

Liefs


7 reacties:

Rachel Kromdijk on 23 oktober 2013 om 08:25 zei

ik haat hakken.. haha no joke.. mijn vriend marc is niet zo groot dus kan geen hakken naast hem dragen dus ik ben naar de gymschoenen gegaan !
en anders platte laarsjes, je blog ziet er goed uit ;) hegehe

http://rachelkromdijk.blogspot.nl

Judith | Juudithhome on 23 oktober 2013 om 09:35 zei

wauw! wat een prachtige oorbel! XO

Natiza on 23 oktober 2013 om 11:10 zei

Ik hou van hakken! Mijn vriend is iets kleiner dan mij (wel zonder hakken) en als ik mijn hakken aan trek ben ik veel groter dan hem! Haha

Merdjelin on 24 oktober 2013 om 09:10 zei

Aller eerst van harte gefeliciteerd! Prachtige oorbel en ik houd zelf niet zo van hakken. Ik vind het echt ontzettend mooi, maar het loopt echt ***. Ik heb ze wel maar trek ze alleen aan als het nodig is! x

www.merdjelinn.blogspot.com

WMPRS on 24 oktober 2013 om 13:06 zei

Haha, ja dat kan ook nog. Gelukkig hebben ze tegenwoordig ook mega leuke hakken die wat minder hoog zijn^^

WMPRS on 24 oktober 2013 om 13:08 zei

Dankjewel:D ik kon eerst ook niet zo goed erop lopen, maar hoe meer je het doet hoe beter het gaat:D

WMPRS on 24 oktober 2013 om 13:11 zei

Ja gaaf hè:D bij de hm hebben ze op dit moment zulk soort oorbellen:D
X

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos