donderdag 19 september 2013

School en mijn eigen salon'

Gepost door WMPRS op 00:52
haay meiden,

Vandaag weer naar school. gelukkig ben ik binnen 1 of 2 weken klaar:D heerlijk..
Dan heb ik dus mijn secretaressediploma in the pocket.. en natuurlijk hoe eigenwijs ik ben wil ik iets anders.

Secretaresse zijn vindt ik wel heel leuk, alleen het mist iets waar ik me echt helemaal in kan geven, waarvan ik echt het idee heb dat ik er iets mee bereik, dat ik echt mensen help. Ik ben echt een regelnicht.. ik wil altijd alles regelen en het liefst beter dan de bedoeling is en als secretaresse heb je dat natuurlijk alleen als dat ook bij je eigen bedrijf van toepassing is.

Op het moment werk ik bij mijn ouders en dat is eigenlijk de perfecte combinatie. Ik kan dingen regelen en me ouders helpen en ondertussen ben ik bezig m'n eigen salon op te richten ( een tijdje geleden heb ik mijn acryl diploma gehaald ^^ ) dus helemaal top! Er bestaat zelfs een kans dat ik het samen met m'n mama ga doen. M'n familie betekend heel veel voor me, ik bedoel ze hebben al die jaren voor je gezorgd ( hoe cliche ) maar zo wil ik altijd wel iets terug doen. Jordy ( mijn hubby ) is echt alles voor me, hij steunt me overal in en is er ook altijd voor me. Zolang je maar een leuke lieve jongen heb die voor je zorgt dan zit dat helemaal goed.

Mijn salon is echt een mini droom die uitkomt:D ik kan daar lekker mezelf in zijn, ik heb zelfs al 3 vaste klantjes:P hahah helemaal trots! Vanaf januari heb ik ook als het goed is mijn eigen pandje waar ik lekker alles kan gaan inrichten en zo neer zetten dat mensen een heerlijk ontspannen middagje kunnen hebben met massages en verzorging op verschillende gebieden.

Ik kom er ook maar niet aan toe om een filmpje te maken, ik moet daar echt gewoon een keer voor gaan zitten en het gewoon gaan doen. Ik weet dat er mensen zijn die dit veel beter kunnen, maar hoe meer je oefen hoe beter het word:D

Tijd voor m'n blog moet ik nu dus ook meer krijgen als school eenmaal een beetje klaar is:D dan heb ik tijd en inspiratie zat.

binnenkort zet ik ook een paar foto's van m'n gemaakte nageltjes erop^^

tot volgende x

XXX
Masira

1 reacties:

Rachel Kromdijk on 7 oktober 2013 om 02:54 zei

Ziet er al heel goed uit meis!
hoop snel dat je video erop komt te staan ben benieuwd!

liefs

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos