maandag 19 augustus 2013

Sites, movies and books

Gepost door WMPRS op 02:55
Hello<3

Jammer genoeg ben ik al een paar dagen niet helemaal lekker, dus ik heb besloten om vandaag thuis te blijven en gewoon even rustig aan te doen.

Op zo'n dag heb ik natuurlijk meer tijd om aan m'n blog te werken alleen omdat ik er niet uitzie...-.-
kan ik helaas geen make up tutorial maken, maar even voor vervanging heb ik een paar leuke aanraders voor films en boeken en ik heb echt een paar leuke websites gevonden die ik graag met jullie wil delen.

Movies

Ik ben echt helemaal film verslaafd! Een paar jaar geleden ben ik begonnen met alle films opschrijven die ik in m'n leven al gezien heb en door de jaren heen is die lijst best groot geworden. Er zitten dus series tussen, kinderfilms echt alle soorten. Ik hou ook wel van een beetje actie, er moet wel een beetje pit in zitten en ik hou ook wel een beetje van geeky.

Top 5 films die nu helemaal HOT zijn:


1. Now you see me
Echt een geweldige film over een stel 'straat'goochelaars die het helemaal naar de top hebben                        geschopt en dan de grootste kraak ever plegen.

2. Despicable me 2
Gru staat deze keer aan de goede kant. Van world villain nr. 1 naar het geven van roze prinsessen feestjes en het redden van de wereld.

3. White house down
Channing Tatum en Jamie Foxx, what do I need to say more? Een leuke actie film over een aanslag op het witte huis en alles wat daar om heen hoort. Geweldige actie, geweldige humor.

4. We're the Millers
Een drugsdealer moet een grote vracht met drugs vervoeren en hoe doe je dat het beste? Juist a                   fake family en die bestaan natuurlijk uit een drugsdealer, stripper, maagd en een weggelopen puber.
5. Riddick

Vin Diesel heeft weer de rol van Riddick op zich genomen. Als je deze film wil zien moet je wel     Pitch Black en Chronicles of Riddick gezien hebben anders is het verhaal moeilijk te volgen.
Boeken

Welk boek ik op het moment helemaal geweldig vind is Inferno van Dan Brown. Al zijn boeken zijn echt verslavend. Da Vinci Code, Bernini Mysterie, The Lost Symbol, Delta Deceptie en The Juvenalis Code.
Zeker een aanrader om met de regen en een grote kom thee of chocolademelk op de bank/bed te zitten en lekker je in zijn geweldige verhalen te verdiepen.

Ook vind ik dat Agatha Cristie van de Poirot serie lekker relaxed schrijft en goed de spanning tot het einde vast kan houden.

Websites

Ik zit zelf graag op Wish echt een leuke app en websites waar je echt geweldig leuke dingen kan kopen maar ook waar je ook via via leuke websites kan ontdekken.
Ik heb er een paar voor jullie opgeschreven:


wish.nl
vancaro.com
storenvy.com
favim.com
btemplates.com

Ik hoop dat ik jullie een beetje geholpen heb^^

Love<3




0 reacties:

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos