donderdag 15 augustus 2013

Power!

Gepost door WMPRS op 06:13
Haay meiden,

Een post over Power!

Sommige blogs zien er zo A M A Z I N G uit dat ik er gewoon echt jaloers op ben. Dan zit ik alle post door te kijken en dan denk ik, waarom kom ik daar nou niet op. Ik vind bloggen echt hartstikke leuk, ondanks dat het weer even geleden is, vind ik het echt leuk om jullie te vertellen wat mij bezig houdt, wat lekkere en leuke producten zijn en leuke foto's en ideeën te plaatsen waardoor ook andere meiden leuke ideeën krijgen.
Gelukkig krijg ik af en toe een duw in m'n rug van Rachel.
( rachelkromdijk.blogspot.com ) zij is zo creatief! Bezig met recepten, make up, kleren en shoppen en dan deed ze natuurlijk ook nog een goed woordje voor mij^^^

Dus ik vind het tijd worden om POWER in mijn blog te stoppen, en wat hoort bij power? een gloednieuwe start. ( gelukkig was ik nog niet zo ver:P) Binnenkort dus een nieuwe lay out, meer tips, tutorials over make up en natuurlijk tutorials over nagels en nagel art.

Who run this world? GIRLS

Ik hoop dus snel een tutorial erop te zetten.


XXXJE

Masira
                                                                                                                   

1 reacties:

Rachel Kromdijk on 18 augustus 2013 om 05:33 zei

Ik ben benieuwd meis hoe je dit gaat doen! ik hoop dat je meer followers krijgt en dat je daardoor nog meer power krijgt om er meer door te gaan!

en op een gegeven moment succesvol te worden met je nagelsalon!

liefs

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos