woensdag 14 augustus 2013

Personal post/ ik ben getrouwd! :)

Gepost door WMPRS op 09:58
haay meiden,

Het is echt alweer veel te lang geleden dat ik iets heb gepost. om ongeveer precies te zijn 3 maanden. In de tussentijd is mijn leventje aardig verandert.

Ik ben getrouwd, woon in een appartement ( wat helaas niet zichzelf schoon houdt ) ik probeer mijn opleiding in september af te ronden en oh ja ik ben ook bezig mijn eigen nagelsalon te beginnen. Druk druk druk.


Zoals jullie misschien al hebben gelezen in mijn vorige blogs ben ik altijd al met nagels bezig, alleen nu ben ik ook nog 1 dag in de week gaan werken bij Metoenails een nagelgroothandel met echt geweldige spulletjes. Ik ben helemaal verslaafd aan hun producten.. ze hebben echt een geweldige eigen lijn van super gave acryl kleurtjes.

Een eigen salon oprichten kost veel energie, tijd, geld en een hoop geregel. Gelukkig door mijn secretaresse opleiding gaat het regelen wel aardig, alleen dan nog ergens de energie, tijd en geld vandaan halen. Ik zet op het moment heel veel nagels bij vriendinnen zodat ze een beetje kunnen wennen aan hoe ik te werk ga en dan heb ik gelijk een oefen''pop/vinger''. Ik vind het echt geweldig om mensen hun nagels mooi te maken, als je dan ziet dat het hartstikke leuk eruit ziet en dat de mensen met mooie nageltjes naar huis gaan dan voel je je echt goed.

Ik wil echt meer tijd maken om aan mijn blog te werken! dus nu heb ik maar gewoon tijd ingepland om eraan te werken en Jordy ( m'n hubby ) heb ik even van de bank geschoven:P en heb even z'n plekje ingepikt.

Ik wil ook workshops gaan geven hoe je nagels moet zetten, mochten er dus geïnteresseerden zijn, dan kan je het gewoon even laten weten. Je kan ook vragen stellen over je nagels en dan probeer ik ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Er komen binnenkort ook zeker foto's van de nagels die ik zet of die ik op een oefenvinger maak. Ik heb al een hele leuke stiletto nagel gemaakt^^

Nu ga ik weer even verder met online shoppen voor leuke accessoires voor op de nagels. Als jullie ook veel leuke tips hebben voor nagels en nail art dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Ik heb nog een paar leuke foto's van de bruiloft erbij gevoegd.

Tot de volgende x

XXX<3

1 reacties:

Rachel Kromdijk on 15 augustus 2013 om 02:35 zei

Je zag er prachtig uit meis, en je bruiloft was super gezellig! xxx

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos