woensdag 6 november 2013

Gorgeous Jewelry

Gepost door WMPRS op 12:59
JEWELRY

Ik ben helemaal verslaafd aan sieraden en sjaals. Je vindt mij altijd wel met een sjaaltje of paar oorbellen of armbandje en m'n horloge. Nu heb ik echt een paar geweldige foto's gevonden van sieraden die ik graag nog ooit wil hebben. Ik heb echt een super leuk lijstje samengesteld..: Oorbellen, armbanden, kettingen, clutches etc. zoals je ziet zijn het een hoop kleurige en fleurige sieraden, omdat ik zelf vrij veel zwart draag.
Het is een vrij lang lijstje, maar laat me weten welke je het leukste vindt.











Laat een leuke comment achter om me te laten weten wat je ervan vindt ;)


Have fun shopping! <3









2 reacties:

linda on 14 november 2013 om 17:30 zei

Oh dat waren toch even een paar minuten in de hemel hahaha
Zie echt hele mooie juwelen en tasjes voorbij komen :)

WMPRS on 18 november 2013 om 03:45 zei

ja he! Als je dit tegenkom, moet je het eigenlijk hebben:P

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos