maandag 4 november 2013

Metoenails

Gepost door WMPRS op 08:21
 METOENAILS



Zoals jullie waarschijnlijk al weten begin ik binnenkort mijn eigen nagelsalon. Hiervoor moet ik natuurlijk wel netwerken en klanten ''binnenhalen'' en een goede leverancier voor mijn producten vinden. Dus ik ben eens rond gaan kijken en vond echt een super leuke webwinkel: Metoenails. En wat een leuk voordeel is dat ze ook in Leerdam zitten op nog geen 5 min. van m'n pandje vandaan..Score!

Als je bij hun op de webwinkel kijkt kom je in een soort nagelparadijsje ^^ leuke nail art producten, elke maand leuke aanbiedingen en geregeld nieuwe producten om te shoppen. Wat ook een voordeel is is dat ze niet alleen voor nagel stylistes  producten hebben maar ook voor particulieren.

Ze verkopen bijvoorbeeld ook de CND lijn. Misschien heb je daar al wel eens van gehoord. het is een leuk, hip merk. wat maakt deze nagellak zo populair? Het geheim erachter is dat het een week blijft zitten! En dan denk je vast ja dat zeggen alle nagellak fabrikanten en na 2 dagen ligt het eraf maar dit blijft echt een week zitten! De top coat die eroverheen gaat hardt met de week uit. Dus als resultaat: harde en verzorgde nagels en geen enkele poespas om het eraf te halen, gewoon een watje en nagellak remover en we zijn weer ready to go!



Ook hebben ze echt een hele leuke eigen lijn gemaakt. Deze bestaat uit potjes acryl met super leuke kleurtjes en glitters erin. Deze lijnen hebben natuurlijk ook een leuke naam gekregen en die bestaan uit: Classic, Sparkling, Neon, Diva en nieuw te verwelkomen de Hollywood lijn.










Zoals ik al zei het is voor stylistes als particulieren en dat tegen mooie prijzen. Bij metoenails is het ook zo, als je vandaag voor 3 uur betaald, heb je het morgen in huis. Hoe voordelig is dat... Niet meer zo lang op je producten wachten en je kan gelijk aan de slag. 

 Stel je voor je bent nieuw in de nagelbranche en je wil het graag een keer uitproberen, geen probleem metoenails verzorgt ook hele leuke starterspakketten in verschillende prijsklasse met professionele handleidingen en producten. Zo kan je ontdekken waar je het prettigste meewerkt. Misschien is dat wel Gel of Acryl of wil je het gewoon eenvoudig houden en kies je voor een Soak Off gel pakket, alles kan!


Als je graag een keer een cursus wil volgen, maar vind je het te duur of te lang duren, metoenails verzorgt cursussen van 1 dag voor redelijke prijzen waar ook de producten al in zitten.







Binnenkort komen er ook hele leuke reviews van hun producten op mijn blog te staan. Dus als je het interessant vind en je denkt dat is echt iets voor mij, neem dan een kijkje op: metoenails.nl 
Volg ze ook op facebook en deel hun pagina dan maak je elke maand kans op een leuke prijs!


Tot de volgende keer
 

5 reacties:

Rachel Kromdijk on 4 november 2013 om 12:28 zei

Klinkt goed meis!
ben benieuwd als je reviews gaat plaatsen of video's van je spullen die je al hebt!

liefs
http://rachelkromdijk.blogspot.nl

Rosanne on 4 november 2013 om 12:40 zei

Wat leuk!!! Ik ben benieuwd, ik hou je blog in de gaten.
liefs, Rosanne
http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

WMPRS on 4 november 2013 om 23:44 zei

Heey meis,

Ik ga er zeker aan beginnen:D bedankt voor je comment

WMPRS on 4 november 2013 om 23:45 zei

Heey meis,

Bedankt voor je comment^^ wat leuk dat je ook weer op de blog zit:D

WMPRS on 4 november 2013 om 23:55 zei

Thank you<3

I'm going to follow you;)

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos