donderdag 7 november 2013

Personal Update

Gepost door WMPRS op 11:26
Tijd voor een nieuwe Personal Update

Ik ben ondertussen geslaagd voor m'n secretaresse diploma :D ( jeej!!) Het hing er nog even om of ik mijn werkwoorden goed had gedaan, wat een crap klusje :P Maar ik heb het overleefd en ik ben dus geslaagd:D

Nu kan ik mij helemaal richten op m'n eigen bedrijfje^^ Ik wil in ieder geval met m'n nagelsalon beginnen en als ik daar dus mee bezig ben kan ik me ook op m'n blog storten. Ondertussen werk ik ook een paar uurtjes bij m'n ouders mee aan de administratie. Met m'n blog ben ik nu ook al hard bezig. Ik ben van alles aan het verzinnen om elke avond een half uurtje eraan te gaan zitten en wat leuks te schrijven. We hebben ook een camera aangeschaft dus binnenkort komen er ook zeker leuke ( zelfgemaakte ) foto's.

Ik heb ook m'n eigen pandje kunnen vinden:D dus die ben ik druk aan het inrichten zodat het een lekkere relaxte omgeving geeft waarin mensen zichzelf in de watten kunnen laten leggen.





Af en toe is het wel lastig om te blijven bloggen, je moet maar net iets verzinnen wat mensen graag willen lezen of leuk vinden maar gelukkig krijg ik heel veel tips en hulp van Rachel ( rachelkromdijk.blogspot.com ) zij heeft al heel veel volgers en ik hoop zeker dat voorbeeld na te volgen!

Op youtube zoek ik ook graag naar leuke tutorials voor de nagels waar ik een beetje inspiratie van kan opdoen^^ I just love Naio Nails. Zij maakt echt super tutorials met acryl en gel. Young nails maakt ook leuke tutorials voornamelijk met gel.

Omdat ik natuurlijk net getrouwd ben, heb ik vrij veel te doen in het huishouden en heb ik minder tijd dan vroeger om lekker te shoppen dus doe ik dit nu samen met Jordy:D Samen kijken we ook graag naar My kitchen Rules en My wife your wife.

Dit was een kleine update over mijn leven op het moment.

3 reacties:

Rachel Kromdijk on 7 november 2013 om 12:05 zei

Heel leuk gedaan meis! En bedankt voor het noemen!
Je gaat het ook goed doen dat weet ik zeker..
bloggen is ook een fulltime job!
Dat zie je maar bij mij, ik wil te graag waardoor het soms niet lukt!
Maar het komt wel goed bij jou, don't give up your dreams,
en youtube video's is echt een super idee!

liefs,

Unknown on 13 november 2013 om 11:25 zei

your blog is so cute!♥ love it!:) I follow you on google+

www.lorietta.cz

Rachel Kromdijk on 14 november 2013 om 11:23 zei

ik heb je genomineerd voor een award Masira kijk op mijn blog voor meer informatie!
liefs,

http://rachelkromdijk.blogspot.nl

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos