zaterdag 30 november 2013

MY NAILS

Gepost door WMPRS op 10:31
He He eindelijk heb ik een paar foto's bij elkaar kunnen zoeken die ik op m'n blog kan zetten. Het zijn er helaas niet zoveel :( want ik ( lekker slim ) vergeet altijd om een foto van de nagels van m'n klanten te maken.
Het zijn niet alleen foto's van klanten maar ook foto's van nagels die ik op mezelf heb geoefend en er zit ook een foto bij van aan stiletto  nagel die ik op een oefenvinger heb geoefend. Er zitten ook een paar pops bij die ik gewoon heb versierd.

Morgen komt er een vriendin op visite, gaan we lekker een middagje tutten, haartjes verven en nagels zetten dus lekker gezellig en hopelijk heb ik daarna nog even tijd om wat op m'n blog te zetten.

My gallery:












3 reacties:

Rachel Kromdijk on 1 december 2013 om 03:15 zei

Wat leuk meis, geniet van die dag met je vriendin!
ik zou alleen de foto's naast elkaar per twee zetten!
is wat minder warrig haha en wat groter!
ik vind die nude kleur van OPI erg gaaf!

liefs

WMPRS on 4 december 2013 om 04:43 zei

Die nude kleur is inderdaad een favoriet:D

Rosanne on 4 december 2013 om 08:26 zei

Hele leuke kleurtjes!
liefs,
rosannevandierenn.blogspot.com

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos