dinsdag 19 november 2013

Liebster award!

Gepost door WMPRS op 04:02

JEEJ! Ik ben genomineerd voor de liebster award door Rachel Kromdijk.( rachelkromdijk.blogspot.com) Zij heeft echt een leuke blog en ik vind het ook super lief dat zij mij heeft genomineerd. Dit is de eerste keer dat ik genomineerd ben dus ik ga er het beste van maken.

De vragen hieronder moest ik beantwoorden..

1. Waarom begonnen jullie met bloggen?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik eigenlijk een hobby zocht. Ik wilde het nog niet eens zo serieus gaan doen, mja als je er eenmaal aan begint dan moet je doorgaan ook. En ik werd een heel eind op weg geholpen door Rachel.

2. Wat vind je het leukst aan bloggen?
Het leukste aan bloggen vindt ik toch wel de leuke reacties die je erop krijgt. Als je hoort dat iemand graag jou blog leest dan doet dat toch goed.

3. Als je mocht kiezen lippenstift/oogschaduw & waarom?
 Als ik mocht kiezen.. pfoe.. euhm ik denk dan lippenstift. Want iedereen heeft gewoon van zichzelf naturel mooie ogen, het maakt wie je bent en met je lippenstift kun je de show stelen.

4. Als je een huisdier mocht kiezen welke zou je dan nemen?
Toen ik nog bij m'n ouders woonde hebben we heel veel huisdieren gehad alleen nooit een kat en jordy vindt katten ook erg leuk dus ik denk dat ik dan maar voor een kat ga.

5. Wat is je top drie favoriete blogsters?
Mijn top 3 is op 1 the Blonde Salad, zij is echt een voorbeeld van iemand die het tot pro heeft geschopt.
Op 2 heb ik Miss Lipgloss. Zij heeft dit jaar ook een boek uitgebracht dus Hip Hot en Happening. En op 3 heb ik VeraCamilla. Een slimme hollands meid die zeker een Rising Star is.

6. Wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?
Als ik alleen thuis ben, haha dat gebeurd niet vaak, maar meestal heb ik dan het huishouden te doen of ik kruip lekker op de bank met wat lekkers en ik ga een film kijken.

7. Als je een dipje hebt wat doe je daar dan tegen?
Als ik een dipje heb dan bel ik meestal Jordy of ik ga juist iets doen waar ik op dat moment geen zin in heb. Zoals de was of stofzuigen. Dan kan je even je gedachten opzij zetten.

8. Hebben jullie een recepten boek+ houden jullie van koken?
Ik heb zeker een receptenboek en ik hou van koken. Als je dan van die culinaire koks op tv ziet dan denk ik dat kan ik ook en gooi ik maar van alles bij elkaar en meestal smaakt het nog ook. 


9. Wat doe je standaard als je wekker gaat en je moet uit bed?
De wekker gaat helaas elke ochtend om 6 uur. maar standaard is tanden poetsen aankleden, Jordy nog een keer roepen, opmaken, brood pakken en aan het werk.

10. Wat is jullie top drie lievelingsseries?
 Mijn top 3 is op 1. Leverage. Echt een geweldige serie over de rijken die stelen van de armen en de rijken worden terug gepakt op de moderne manier. Op 2 heb ik Masterchef. Een heerlijk kookprogramma met allemaal geweldige culinaire uitspattingen. En op 3 heb ik Castle. Dat is een spannende en humoristische serie over een bekende schrijver die zich aansluit bij de politie als inspiratie voor zijn nieuwe boeken.

Ik weet dat je normaal nog een paar mensen moet nomineren, ik ken alleen nog niet zoveel mensen die onder de 200 followers zitten, dus ik ga hard opzoek om ook leuke reacties bij andere achter te laten en mocht ik dan nog een keer genomineerd worden dan heb ik er zeker een paar klaar staan:D







1 reacties:

Rachel Kromdijk on 19 november 2013 om 04:58 zei

Leuk beantwoord meis!
liefs,

+ al krijg je blogs door die onder de 200 zitten laat dan bij hun een reactie achter
en zet die in je nieuwe post met vragen die jij voor hun verzint erbij!
liefs,

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos