woensdag 20 november 2013

HOW TO...?

Gepost door WMPRS op 04:37


Ik werk de hele dag met nagels. Of het nu lakken is of gel/acryl aanbrengen. Zo kom ik ook mensen tegen die graag hun natuurlijke nagel willen laten groeien en ondertussen hun korte nagels mooi willen hebben. Het belangrijkste van een mooie groei en gezondheid van de nagel is vijlen!

Stel je voor je hebt een haaltje in je nagel, de meeste mensen trekken de loszittende nagel er dan af maar dat is juist heel slecht voor je nagel. Dus mijn tip aan iedereen is om gewoon een vijl in je tas te hebben. Het liefste een zo hoog grit als mogelijk. ( grit is dat laagje waarmee je vijlt, dus hoe zachter de vijl aanvoelt hoe hoger het grit ) Stop er gewoon altijd in elke tas die je hebt, want je zal net zien dat je hem nodig heb als je net een andere tas mee hebt.

Oke, dus dan heb je een vijl en dan? Good question.., meestal haal je de vijl heen en weer over de nagel maar dat kan ook weer scheurtjes veroorzaken. Het beste is om de vijl een kant op te vijlen. Hieronder staat een plaatje hoe het wel moet.



Zoals je hier ziet, staat precies aangegeven hoe je moet vijlen. In principe dus altijd naar het midden toe. Dat laatste plaatje is dus het heen en weer (zagen) van je nagels.

Je kan ook een glasvijl gebruiken. persoonlijk vindt ik die niet zo lekker vijlen maar ieder z'n keus;)

Bij metoenails kun je echt hele leuke vijlen aanschaffen voor een lage prijs. Ook voor degene die met Acryl werken hebben ze echt een leuke nieuwe lijn uitgebracht. De Hollywood Extreem kleurtjes, vol met lekkere grote glitters. Volgende week komt er ook een review over de kleurtjes op m'n blog te staan, dus blijf kijken!

En omdat ik gister over de 1000 page views zat verloot ik deze keer 5 vijlen aan 5 mensen die een leuke reactie achter laten!

0 reacties:

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos