vrijdag 29 november 2013

Winter Time

Gepost door WMPRS op 12:29

Pinterest
WINTER
<33333333333333333333333333333

♥♥De winter is zeker een feit! En het is tijd om de kaarsjes, sjaals, sloffen, lange truien, mutsen, handschoenen, laarzen, oorwarmers en warme sokken uit de kast te trekken. Ik vind de winter echt GE-WEL-DIG. Lekker knus op de bank een fleecedeken om me heen, chocomel op de tafel en iets lekkers erbij een filmpje kijken. Als het sneeuwt komt je kleine ik naar boven.. tenminste, zo ervaar ik het. Dan kan ik niet wachten tot ik ingepakt ben en een sneeuwbalgevecht kan beginnen. En ook al ligt heel Nederland plat stiekem hoopt iedereen wel op sneeuw. Gelukkig hebben ze voor zit jaar al tegen eind december een hele hoop sneeuw voorspeld, dus nu maar fingers crossed!
TRuE Lo0oVe | via Facebook




















Natuurlijk houdt de winter ook in dat we wat beter voor onszelf moeten gaan zorgen!
Lipbalm, creme, oliën voor je haar, handcreme, voetencreme, bodymilk en natuurlijk smeerden we dit al maar in de winter letten we er natuurlijk extra op. Ik ben echt verslaafd aan hand en voetencreme. Oriflame komt elke keer met weer leuke nieuwe varianten en tja die moet ik dan hebben.
In de winter kan ik ook niet zonder mijn '' wonderpotje'' Tender Care van Oriflame. Dat is overal op te smeren, op je droge lippen, wondjes, droge ellebogen noem het maar op. Dat is echt een aanrader voor iedereen en deze winter hebben ze een leuke black currant van dit potje. ( limited edition ) normaal zijn ze een tientje per stuk en nu krijg je er 2 voor een tientje. En in de laatste brochure van dit jaar hebben ze leuke setjes samengesteld, mega leuk om als cadeautje te geven^^




0 reacties:

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos