dinsdag 26 november 2013

We Heart It!

Gepost door WMPRS op 06:29


We heart it is echt DE website om je leuke plaatjes,quotes en inspiratie uit te halen. Ik ben er zelf helemaal verslaafd aan geraakt. Elke dag ga ik even kijken of er weer wat nieuws op staat en met meer dan duizenden plaatjes kan je hier wel terecht om wat leuks voor je blog bij elkaar te rapen. Natuurlijk weet ik wel dat het ook erom gaat dat je afbeeldingen plaatst die persoonlijk zijn en dat je iets van je leven deelt maar als je net tegen dat ene plaatje aanloopt, tja dan moet hij wel verwerkt worden in een leuke post^^ Ook hebben ze een hele leuke button voor in je werkbalk, als je dan een plaatje zelf online ziet, klik je op de button en het plaatje wordt op je account van weheartit opgeslagen^^

Ik ben vorige week ook naar een aantal plaatjes opzoek gegaan, heb alleen nog geen tijd gehad om er ook een post van te maken dus ik doe het maar even allemaal in een. Elke dag bloggen is nog wel een beetje een struggle voor mij, dus als er iemand nog tips heeft, dan hoor ik die natuurlijk graag :D

Untitled | via TumblrMorgen is het ook eindelijk zover en ga ik mij in laten schrijven bij de kvk en hoop ik dan ook binnenkort m'n nagelsalon te openen. Ook wil ik graag met Oriflame aan de slag, dan mag ik ook party's gaan geven en mensen consulteren wat voor hun de beste make up en kleur voor hun huid is, HELEMAAL mijn ding dus!!

Ik heb zondag de hele dag aan m'n nagels gezeten om de nieuwste kleuren van metoenails uit te proberen, dus daar komt morgen of overmorgen een post van op m'n blog.


Hieronder een paar leuke plaatjes van weheartit <3


Untitled | via Tumblr
Just take that leap of faith!

| Room
I really hope my make up will be organised someday

Dream <3
''Always keep on dreaming''

Remember
One to remember for your blog!

Untitled
Inspirational naildesign for this Winter<3


Untitled

1 reacties:

Rachel Kromdijk on 26 november 2013 om 06:48 zei

Ziet er goed uit!
en je hebt weer een leuk stukje geschreven..
de enige tip die denk ik iedereen kan geven is er tijd voor maken
elke dag 10 minuten.. bedenk iets in je hoofd en werk het dan uit.

liefs,

Een reactie posten

 

Masira's Beauticery Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos